Veelgestelde vragen

Bij de aanschaf of het leasen van nieuwe kopieermachines wilt u op basis van goede informatie keuzes kunnen maken. Welke kopieermachine is het meest geschikt? Voor welke leverancier kan ik het beste kiezen en waar moet ik dan op letten? Hoe gaat het in zijn werk met de afkoop van oude kopieermachines? Deze veelgestelde pagina heeft voor deze verschillende onderwerpen veelgestelde vragen uitgewerkt.

Kies uw FAQ categorie


Productinformatie

Hier vindt u informatie met betrekking tot een kopieermachine of multifunctional zelf. Informatie over bijvoorbeeld snelheid, afwerkingsmogelijkheden of scanopties worden hier besproken zodat u een totaalbeeld krijgt van de hardwarematige en softwarematige mogelijkheden van een kopieermachine of multifunctional.

FAQ Productinformatie

 

Offerte informatie

 

Financiële en contractuele informatie

Binnen dit onderdeel vindt u informatie met betrekking tot de financiële of contractuele kant van een kopieermachine of multifunctional. Zaken als kopen, huren of leasen van een kopieermachine of multifunctional komt aan bod alsmede zaken als afkoop, huurperiodes en andere zaken waarop te letten wanneer u een contract aangaat voor de huur of het onderhoud van uw multifunctional.

FAQ Financieel

Het kiezen van de juiste leverancier

Informatie met betrekking tot de keuze voor een leverancier

Lees hier alles over de keuze van de juiste leverancier. Waar moet u, buiten de prijsstelling, op letten? Wat onderscheid een goede leverancier van een minder goede en welke afspraken zijn goed om te maken?

FAQ Leverancier

Contact opnemen

Contact

Heeft u niet gevonden wat u zoekt of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen u met alle plezier verder!

Neem contact op

Klanten beoordelen 123kopieermachine.nl met een 9, gebaseerd op 99 beoordelingen op de schaal van 10. Bekijk beoordelingen